BACK

Μεσογειακή ζωή: Σωστή διατροφή και τακτική άσκηση για να είστε πάντα σε φόρμα

Σύντομα έρχεται το καλοκαίρι. Ωστόσο οι πρώτες εμφανίσεις στην παραλία δειλά- δειλά έχουν αρχίσει να γίνονται και οι αποκαλύψεις μας ανησυχούν.

Τι κάνουμε ?

Βαθμολογήστε
Rate: 
Average: 1.7 (3 votes)

 

Όλοι ονειρευόμαστε το τέλειο σώμα και προσπαθούμε να το βελτιώσουμε φροντίζοντας το, αλλά ξεχνάμε ότι τα βασικά του χαρακτηριστικά όπως το σχήμα και ο καταμερισμός του βάρους  είναι καταγραμμένα στο DNA. Αν όμως είμαστε αδύνατοι ή παχιοί εξαρτάται από εμάς, τον τρόπο ζωής που διαλέγουμε να κάνουμε και τις συνήθειες που αποκτούμε.

Συνήθως αυτό το μήνα τους περισσότερους απασχολεί πως θα χάσουν τα παραπανίσια κιλά που πήραν κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Η μία δίαιτα διαδέχεται την άλλη, αλλά δεν φτάνει.  Για να είναι  όμορφο και γυμνασμένο το σώμα μας, δεν αρκεί μόνο να τρώμε λιγότερο αλλά να ασκούμαστε και περισσότερο για να κρατηθούμε λεπτοί αλλά και γεροί.

Η άσκηση διεγείρει το μεταβολισμό, αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας, δυναμώνει την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μύες.

Ένα συνηθισμένο πρόγραμμα στο γυμναστήριο πρέπει να περιλαμβάνει 5 λεπτά προθέρμανση, 30 λεπτά αεροβική άσκηση, 15 λεπτά ασκήσεις με βαράκια ή χωρίς για την ενδυνάμωση των μυών και 5 λεπτά ασκήσεις στρέτσινγκ για χαλάρωση.

Αν πάλι δεν σας αρέσουν τα γυμναστήρια, υπάρχουν και άλλοι τρόποι άσκησης εξίσου πολύ αποτελεσματικοί.

Δημοφιλείς συνταγές

Προτάσεις

  • Νηστίσιμα Ζυμαρικά
Οι καλύτερες νηστίσιμες συνταγές με ζυμαρικά
  • Νηστίσιμες συνταγές της Σαρακοστής
Νηστίσιμες συνταγές της Σαρακοστής
Τα καλύτερα εστιατόρια για ψάρι στην Αττική
Ντιπάκια και σως για όλες τις χρήσεις
  • Μαγευτικές τριήμερες αποδράσεις
Μαγευτικές τριήμερες αποδράσεις