BACK

Δίαιτα χωρίς Γλουτένη

Η δίαιτα αυτή επιβάλλει τον αυστηρό αποκλεισμό της γλουτένης και είναι ιδανική για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη

Βαθμολογήστε
Rate: 
Average: 1.7 (3 votes)

Το GOURMED έχει πολλές συνταγές με φαγητά χωρίς γλουτένη. Μπορείτε όμως να προμηθευτείτε και προϊόντα χωρίς γλουτένη που πλέον υπάρχουν πλούσια στην Αθήνα.
Η δίαιτα αυτή δημιουργήθηκε με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των ατόμων  που πάσχουν από εντεροπάθεια από γλουτένη ή έχουν δυσανεξία στη γλουτένη.


Κύριος στόχος της δίαιτας είναι η αποφυγή όλων των λευκών αλεύρων (εκτός από το καλαμπόκι, φαγόπυρο, την κινόα και το ρύζι).
Η διαιτητική αντιμετώπιση επιβάλλει τον αυστηρό αποκλεισμό της γλουτένης. Στην ελεύθερη γλουτένης δίαιτα απαγορεύεται η χρήση τροφών που περιέχουν σιτάρι, σίκαλη και κριθάρι.
Το ρύζι, ο αραβόσιτος, η σόγια, η πατάτα, η κινόα, το φαγόπυροκαθώς και άλευρα από αυτά, μπορούν να αντικαταστήσουν τα παραπάνω. Δηλαδή θα μπορείτε να φάτε μια νόστιμη πολέντα!!
Και για να πήζετε ακόμα και και τη μπεσαμέλ θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε νιφάδες πατάτες.



Ας δούμε ποιές τροφές επιτρέπονται:  
Αφενός το Γάλα και όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Φρέσκο, εβαπορέ, σκόνη, συμπυκνωμένο, πλήρες και αποβουτυρωμένο γάλα, κρέμες από γάλα και καλαμποκάλευρο ή ριζάλευρο, γιαούρτι, τυριά.

Από κρέατα επιτρέπονται όλα όπως εξ άλλου και τα αυγά.  Όλα τα φρέσκα ή κατεψυγμένα κρέατα, πουλερικά, ψάρια, και σε κονσέρβα όπως ο τόνος. Επιτρέπονται κι όλα τα αλλαντικά όπως μπέικον, ζαμπόν κι όλα τα συναφή τους. 
Όλα τα δημητριακά ψωμί που είναι  παρασκευασμένα από ελεύθερα γλουτένης άλευρα (φαγόπυρο -buckwheat- καλαμποκάλευρο, ρυζάλευρο, πατατάλευρο, αλεύρι από σόγια – υπάρχει και αλεύρι σιταριού χωρίς γλουτένη).
Μπορείτε επίσης να φάτε άνετα πατάτες , γλυκοπατάτες, ρύζι και  καλαμπόκι. Επίσης επιτρέπονται όλα τα λαχανικά καθώς και τα όσπρια. 



Φρούτα. Όλα τα φρέσκα φρούτα αλλά και τα  κατεψυγμένα και όλοι οι χυμοί των φρούτων. 
Η ζάχαρη και το μέλι, κι έτσι λοιπόν κι όλες οι μαρμελάδες,  δεν περιέχουν γλουτένη, απλά καλό θα ταν να προσέχουμε. Διότι εάν θέλουμε να κάνουμε δίαιτα πρέπει αυτές οι τροφές να μην τις αγγίζουμε. 
Άνετα επίσης μπορείτε να πιείτε καφέ και τσάι αλλά κι όλα τα Αφεψήματα.
Από κακάο θα πρέπει να αγοράσετε μη εμπλουτισμένο κακάο.
Μυρωδικά, ελιές, ξύδι από σταφύλια, σόδα, μουστάρδα,αλάτι, πιπέρι, μπαχαρικά, καρυκεύματα και μυρωδικά μπορούν άφοβα να νοστιμεύουν τις συνταγές σας.

Διαβάστε τις καλύτερες μας συνατγές χωρίς γλουτένη:
Aνοιξιάτικο Aρνάκι με πατάτες και λαχανικά
Χταπόδι στιφάδο
Σαλάτα μαρουλιού με χυμό πορτοκαλιού
Ratatouille με Βασιλικό
Γαρίδες με σκόρδο, άνηθο, λεμόνι και
Φρέσκιες αγκινάρες σαλάτα

 

Δημοφιλείς συνταγές

Προτάσεις

  • Νηστίσιμα Ζυμαρικά
Οι καλύτερες νηστίσιμες συνταγές με ζυμαρικά
  • Νηστίσιμες συνταγές της Σαρακοστής
Νηστίσιμες συνταγές της Σαρακοστής
Τα καλύτερα εστιατόρια για ψάρι στην Αττική
Ντιπάκια και σως για όλες τις χρήσεις
  • Μαγευτικές τριήμερες αποδράσεις
Μαγευτικές τριήμερες αποδράσεις