BACK

Τα καρύδια κάνουν καλό στην καρδιά σύμφωνα με έρευνες του Harvard

Μετά από πολυετείς έρευνες του Harvard University, λίγα καρύδια κάθε μέρα μπορούν να μας χαρίσουν ευεξία και να μας βοηθήσουν να ζήσουμε ακόμα περισσότερο.

Βαθμολογήστε
Rate: 
Average: 2.3 (4 votes)

Όταν οι Κινέζοι λένε ότι "είμαστε ό,τι τρώμε" δεν εννοούν τίποτα παραπάνω από αυτό που τρώμε και με τον μεταβολισμό καταλήγει μέσα στον οργανισμό μας και κατ επέκταση και στις αρτηρίες μας. Οι αρτηρίες είναι εκεί που ρέει το αίμα, και αυτές μεταφέρουν το αίμα αλλά και τα θρεπτικά συστατικά σε όλο μας το σώμα. Ό, τι τρώμε τελικά κυκλοφορεί μέσα στις αρτηρίες μας. Άρα το λογικό συμπέρασμα είναι ότι αν προσθέσουμε φιλικές προς την καρδιά τροφές, βελτιώνουμε την υγεία μας και βοηθάμε με αυτό τον τρόπο στην αποφυγή ενός καρδιακού επεισοδίου όπως είναι το έμφραγμα των αρτηριών. Ποιες όμως είναι οι τροφές που κάνουν καλό στην καρδιά μας;;  
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Harvard University που μάλιστα κράτησε 30 ολόκληρα χρόνια από το 1980 έως το 2010, οι ξηροί καρποί αλλά πιο πολύ τα καρύδια βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Η έρευνα που δημοσιεύτηκε και στο έγκριτο περιοδικό The New England Journal of Medicine αφορούσε άνδρες και γυναίκες. Εκείνοι που έτρωγαν μια χούφτα καρύδια την ημέρα βρέθηκαν να έχουν 20% λιγότερες πιθανότητες να αρρωστήσουν σε σχέση με εκείνους που δεν έτρωγαν.  Δείτε το σχετικό βίντεο που με έξυπνο τρόπο μας δείχνει τα λόγια των ερευνητών και τα αποτελέσματα τους. 


Είναι αλήθεια ότι τα καρύδια έχουν πολλές θερμίδες, όμως κυρίαρχα είναι  τα φυτικά λίπη και μάλιστα τα  πολυακόρεστα λίπη , δηλαδή αυτά που κάνουν καλό στην υγεία μας, μια και βοηθούν  στη μείωση της κακής χοληστερόλης, άρα και στην καρδιά μας. Μια χούφτα καρύδια είναι ίση σε θρεπτική αξία ( όχι σε πρωτεΐνες)  με μια μερίδα κρέας. Περιέχει λιπαρές ουσίες, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, βιταμίνη Β1 και Ε, φολικό οξύ. Όταν δε είναι φρέσκα έχουν και μπόλικη βιταμίνη C.

Όποιος λοιπόν θέλει να έχει μια υγιή καρδιά , καλό είναι να τρώει  μια χούφτα καρύδια την ημέρα. 30 γραμμάρια φτάνουν, δεν χρειάζεται παραπάνω.
Όλοι  οι άλλοι που είναι  σαν κι εμάς που δεν μας ενοχλούν τα παχάκια, μπορούν  να φάνε όσα θέλουν .  Αποδεδειγμένα πλέον έτσι θα ζήσουν περισσότερο από κάθε άλλον.

 


 

Tips

Προτιμήστε τα καρύδια να είναι μεγαλωμένα χωρίς φυτοφάρμακα, για να πάρετε όλα τα οφέλη.

Δημοφιλείς συνταγές

Προτάσεις

  • Νηστίσιμα Ζυμαρικά
Οι καλύτερες νηστίσιμες συνταγές με ζυμαρικά
  • Νηστίσιμες συνταγές της Σαρακοστής
Νηστίσιμες συνταγές της Σαρακοστής
Τα καλύτερα εστιατόρια για ψάρι στην Αττική
Ντιπάκια και σως για όλες τις χρήσεις
  • Μαγευτικές τριήμερες αποδράσεις
Μαγευτικές τριήμερες αποδράσεις